Egy újabb nevetséges féltörvény, ami semmire nem jó. Búcsúzhatunk a nyáréji lampion eregetéstől, mert a hatóság úgy döntött. Legalább is ők így gondolják.
Egy újabb nevetséges féltörvény, ami semmire nem jó. Búcsúzhatunk a nyáréji lampion eregetéstől, mert a hatóság úgy döntött. Legalább is ők így gondolják.
Németországban elkészült a világ legnagyobb működő makettrepülőtere. A látvány elképesztő, mint a befektetett munka és pénz is.
Az Airbus szerint 2050-ben olyan repülőkkel utazhatunk, amelyek fala átlátszó lesz.
A világ egyik legdrágább apartmanja egy kimustrált, de minden luxusigényt kielégítő repülőgép a dzsungel szélén.
Mániákusan mindent ufónak neveznek el a világon, ami kerek és repül. Általában a sajtótól kapják meg ezt a címkét, mert így hamarabb felfigyelnek rá az olvasók. Legyen bármilyen őrült, vagy nagyszerű találmány, mindjárt megkapja ezt a címkét. Bár semmi köze meghajtásában vagy irányítási módjában elhíresült elődjeihez, bármilyen repülő tárgy megkaphatja ezt a címet. Jöjjön egy komolytalanabb történet, amely mögött komoly műszaki tudás rejtőzik.
Létezik több, különféle elképzelés, milyen módon lehetne energiához jutni. Realistább és fantasztikusabb is van közöttük. De hogy melyik lesz megvalósítható?
Évtizedek óta kísérleteznek a hátizsák rakétával, az egyik prototípus még egy Bond filmbe is belekerült. Azonban ezek a szerkezetek mindössze 1-2 perig képesek a levegőben maradni. Azonban Németországban Hermann Ramke és társai munkáját siker koronázta: Elkészült a Jet Pack vízi játék változata, a JetLev Flyer.
Nem csak a kis független cégek láttak fantáziát a repülő autóban. A Boeing is elindított egy fejlesztési programot a nyolcvanas évek közepén. A kilencvenes évek elejére elkészült néhány prototípus.
A Concorde nem repülhet többé. Kivonásával eltűntek a levegőből a szuperszonikus utasszállító repülőgépek. De nem végleg, már a tervezőasztalon vannak a trónkövetelők.
Sokan remélik azt, hogy ha a forgalom fölé emelkedhetnének, megszabadulhatnának az autózás nyűgeitől. Ezért többen is kísérleteznek a repülő autóval. Az amerikai Terrafugia cég 2006-ban alakult, hogy létrehozza az első ilyen szerkezetet.