Hogyan lehet pár nap alatt egy egész repülőgépgyárat szőrén-szálán eltűntetni? Parafenoménhez méltó trükk, pedig csak ügyes szakemberek közös erőfeszítése áll a háttérben.
Távol-keleti cukiság
A japán törpe repülő mókusnál ma nem látsz aranyosabbat.
Nem kell félni a denevértől
Az ausztrál denevérmentő szolgálat csodás fotókat osztott meg védenceikről.
Az önkéntes nonprofit szervezet menti, rehabilitálja és szabadon engedi a repülő rókákat és denevéreket Queensland délkeleti részén Felhívják a figyelmet a repülő rókák rendkívül fontos szerepére az ökoszisztémában, és megpróbálják eloszlatni azokat a mítoszokat, amelyek ezeket a csodálatos emlősöket mindig is körülvették.
A Bats Qld megosztja fényképeit és videóit "betegeikről", hogy megmutassa, milyen imádnivalók is valójában.
Fegyverek a csomagokban
Az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal, a TSA (Transportation Security Administration) rendszeresen közzéteszi azoknak az elkobzott eszközöknek a fotóit, amelyeket az utasoknál találtak. Fegyverek, fegyvernek is használható dolgok, fegyvernek látszó tárgyak. Vajon miért akar valaki ilyennel felszállni egy repülőre?
A legjobb reptér
Az egyetlen reptér a világon, ahol az utasok azért imádkoznak, hogy több órát kelljen várni az átszállásra.
Luxus a múltból
Utazás az ötvenes évek repülőgépének első osztályán.
Az elpusztíthatatlan
A B-17 Repülő Erőd a második világháború egyik legjobb bombázója volt. Gyengeségei ellenére igazi túlélő volt. A védelemi gyenge pontja az orr volt, illetve ha a repülőgép dugóhúzóba esett, gyakorlatilag nem lehetett belőle kivenni, és nem lehetett elhagyni sem a centrifugális erő miatt. Erős szerkezete miatt hihetetlen túlélő képességgel rendelkezett. Bombázók tértek haza szétlőtt farokkal, egyetlen motorral, vagy szétlőtt szárnyakkal. Ezeken a fotókon olyan B-17-es gépeket vannak, akik ebben az állapotban értek vissza a hazai repülőtérre.