A japán kézművesek építette autó megvásárolható.
Az Airbus szerint 2050-ben olyan repülőkkel utazhatunk, amelyek fala átlátszó lesz.
A Carnegie Mellon Egyetemen olyan intelligens asztalt fejlesztettek ki, mely egy randevúnál érzékeli, hogy a szembeülő felek kezdenek egymásra hangolódni, vagy éppen szeretnének véget vetni a kínos helyzetnek.
A Segway nem állt le a fejlesztésekkel. Új járgányát már az igazi városi közlekedésre tervezték.
A Segway kétkerekű közlekedési eszköze a világon mindenhol meghódította az embereket. A villámgyors elterjedésének egyet tényező szab gátat: az ára.
De közben a fejlesztések folynak tovább. A Segway és a General Motors bemutatta közös fejlesztését. A P.U.M.A. (Personal Urban Mobility and Accessibity – személyes városi mozgékonyság és elérhetőség) a roller nagyvárosi kétszemélyes változata, amely már az autót is tudja pótolni. A működési elve ugyanaz, csak a lépték változott. Nagyobb és erősebb akkumulátorok, erősebb elektromos motorok, az utas biztonságát és kényelmét fokozó fülke és bukócsövek.
A P.UM.A. végsebessége 56 kilométer, hatótávolsága 56 kilométer. Ha lemerül az akku, ez a jármű is felbillen, ezért támasztókerekeket kapott. A nagyvárosi közlekedésben tökéletes lenne, de használhatóságát befolyásolja, hogy akkumulátorainak feltöltése több órát vesz igénybe.
A járműből eddig még csak bemutató példány készült, egyelőre szó sincs a gyártásáról. A fejlesztők szerint még nem ért véget a fejlesztői munka. De hamarosan feltűnhetnek utcáinkon ezek a látványos és praktikus járművek.
Csatlakozz hozzánk a Facebookon, mert van, amit csak ott találsz meg. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Hogyan lesz az ablakból terasz? Hofman Dujardin holland építész egy olyan építészeti ötlettel rukkolt ki, amelytől mindenki csak a fejét fogja, hogy ez a pofon egyszerű ötlet miért nem jutott eddig még senki eszébe.
Egy hagyományos többlakásos házon váltakoznak az ablakok és a balkonok. Miért ne lehetne ezt egyesíteni? A BloomFrame ablakkeret 200 cm széles és 270 cm magas. A 150 centiméter fal fölött 120 centiméter magas ablak húzódik teljes szélességben. Azonban egy gombnyomásra a fal kihajol a házból maga után húzva az ablaktáblát. A falból egy 200x150 cm-es balkon padlója lesz, az ablak lesz a korlát. A balkon két végét automatikusan szétcsúszó oldalfal zárja le.
A megoldás zseniálisan egyszerű, és számos előnyt nyújt. Például nincs gond a balkon takarításával, nem lesz óhatatlanul a tél folyamán lomraktár. Ha ehhez hozzászámoljuk, hogy a balkonok általában a lakás négyzetméterárának feléért kerül kiszámlázásra, ez a módszer akár olcsóbb is lehet.
Csatlakozz hozzánk a Facebookon, mert van, amit csak ott találsz meg. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Egy thaiföldi fiatal dizájner meg akarta reformálni a közlekedési lámpákat. Az ötlet kitűnő, de teljesen használhatatlan. Íme a homokóra kresz-lámpák.
Évtizedek óta változatlanok a kereszteződésekben használt forgalomirányító lámpák. Mindössze annyi fejlődés történt, hogy a hagyományos izzókat egyre több helyen váltja fel a LED-panel. Egy-két helyen már felbukkant olyan lámpa is, ahol a teli piros vagy zöld szín helyett azonos színű visszaszámlálás jelenik meg, ezzel is segítve az autósok tájékoztatását.
Elkészült a repülő ágy legújabb változata, amely szinte éteri lebegéssel kényezteti tulajdonosát.
A különböző civilizációs ártalmak egyik tünete, hogy egyre rosszabbul alszunk. Mivel ez egy tudattalan állapot, megfigyelni sem tudjuk magukat közben, hogy mi lehet az oka a rossz alvásnak. Ez idáig az egyetlen megoldás egy alvásvizsgáló intézet volt, ahol gépek, kamerák és a személyzet felügyelete mellett eltöltöttünk egy éjszakát. Erre azonban most már otthon is lehetőségünk van. Nem kell más hozzá, mint egy Zeo Personal Sleep Coach, vagyis egy személyi alvás-edző.
A gördeszka igazi otthona a nagyvárosi flaszter, de évek óta kísérleteznek, hogy a kivigyék a természetbe. Az igazi természetközeli élményhez azonban komoly terepjáró képességre van szükség. Ehhez tökéletes választás a Fiik, nemcsak aszfaltra, hanem terepre is.
Mániákusan mindent ufónak neveznek el a világon, ami kerek és repül. Általában a sajtótól kapják meg ezt a címkét, mert így hamarabb felfigyelnek rá az olvasók. Legyen bármilyen őrült, vagy nagyszerű találmány, mindjárt megkapja ezt a címkét. Bár semmi köze meghajtásában vagy irányítási módjában elhíresült elődjeihez, bármilyen repülő tárgy megkaphatja ezt a címet. Jöjjön egy komolytalanabb történet, amely mögött komoly műszaki tudás rejtőzik.