A rendőrség eszköztárában újabb fegyver bukkant fel, amellyel pénz nyúlhatnak le rólad.
A rendőrség Nagy Testvér lett
Vérfolyó kínában
Egy reggel döbbentek látták a város lakói, hogy a folyó vize vérré változott.
A legkirályabb garázs autómániásoknak?
Már csak egy kérdésem van: Hol lakik a fickó?
Csatlakozz a közel ötezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott találsz meg, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
A hülyeség önkéntes adója
Az üzenet egyértelmű: ha hülye vagy, fizesd meg az árát.
Szemem elé került egy furcsa reklámbanner a facebookon: ismerd meg az előző életedet, mi voltál. Rákattintottam, gondoltam valamilyen visszavezetéses tréninget hirdetnek. De nem. Eljutottam egy olyan honlapra, ahol majd megvilágítják nekem előző életeimet.
Szabadkézzel tökéletes kört rajzolni
Régi történet, hogyan bizonyította a pápának a XIII. százai firenzei festő, Giotto a művészi képességeit. VIII. Bonifác pápa hírvivőt küldött Giottóhoz, bizonyítsa be egy próbamunkával rátermettségét. Giotto a piros festékbe mártotta az ecsetét, és egyetlen mozdulattal egy tökéletes kört festett. Biztosította a hírvivőt arról, hogy ennek a mintának az értékét gazdái fel fogják ismerni. Amikor a pápa meglátta, azonnal megérezte, hogy Giotto felülmúlja korának összes festőjét.
Ez az anekdota azóta is a tehetség és a művészi tökéletesség példája. Épp ezért szabadkézzel tökéletes kört rajzolni manapság is óriási elismertséget hoz. Meglepő módon nem is ritka, aki képes erre. Erre lehet példákat találni az interneten is.
Így kergesd őrületbe kollégádat
Millió egy trükk létezik arra, hogyan lehet az undok kollégát, a szemét főnököt, vagy csak simán a havert átverni egy számítógéppel. De kevés olyan elegánsan egyszerű, mégis hatásos módszer létezik, mint ez a kis USB kütyü.
Perverz logók
Minden marketingtankönyv azt tanítja, hogy a jó logó megtalálása egy életre meghatározza cég arculatát. A mennybe emelheti, vagy a mélybe taszíthatja. Ezek után érthetetlen, hogy ezek a logók, hogy kerülhettek a nagyvilág szeme elé. A grafikus nem látott a szemétől? A reklámcég vezetése hogyan vihette ezt a megrendelő elé? És milyen megfontolásból fogadta el a megrendelő ezeket a munkákat?
Az alábbi logók - ha nem ismerjük a cégek profilját - finoman szólva is szexuális kicsengéssel bírnak, és köznevetség tárgyává tették a cégeket.
Extrém szakállak versenye
A kétévente megrendezésre kerülő szakáll és bajusz világbajnokság legjobb arcai:
A Machu Picchu titokzatos óriása
Tegnap hívták fel a figyelmemet a titokzatos perui óriásra. A Machu Picchu lélegzetállító romjai felett nyugvó óriás képe meglepett.
Szépségverseny vagy pedofil paradicsom
Az Amerikában zajló gyermekszépségversenyek az elmúlt évtizedek alatt valami torz versengésbe csaptak át, amelynek áldozatai maguk a gyerekek. 4-7 éves kicsik, akiknek óvodában, iskolában, játszótéren lenne a helyük, huszonéves dámáknak maszkírozva produkálják magukat a színpadon, csakúgy, mint a felnőtt szépségversenyeken. Olyan az egész, mintha a New Yorki luxusprostiket keresztezték volna a Las Vegasi táncosnőkkel, és egy bangkoki gyerekbordéllyal.
Ez a pedofil paradicsom, egy olyan rémálom, amely eltorzítja ezeknek a gyerekeknek a lelkét, jellemét, miközben szeretetből megpróbálnak megfelelni az anyák elmebeteg vágyálmainak, amelyek saját sikertelen életükből fakadnak. Milyen beteg világ kell ehhez, hogy ezt szépnek és cukinak lássa. Férfiként és apaként is egyaránt borzasztónak, lealacsonyítónak látom az egészet. De inkább a képek beszéljenek helyettem. Ja és világbéke...