Csúszda-szikla
A látogatók nevezték el, mert a hatalmas sziklatömbön remekül lehet lecsúszni.
Ég veled égi lámpás?
Egy újabb nevetséges féltörvény, ami semmire nem jó. Búcsúzhatunk a nyáréji lampion eregetéstől, mert a hatóság úgy döntött. Legalább is ők így gondolják.
Anyázz, ha fáj
Régóta mondják, ha káromkodunk, könnyebben elviseljük a fájdalmat. Sokáig azt hitték, hogy ez csupán önmentegetés. De sikerült bebizonyítani, hogy a káromkodás csökkentheti a fájdalomérzetet. Nagy Britanniában, a Keele-i Egyetem kutatói 64 önkéntes egyetemistát kértek fel a tesztre, amelyben kezüket olyan sokáig kellett jeges vízben tartaniuk, ameddig csak bírták, miközben tetszésük szerint szitkozódhattak. Ezután úgy ismételték meg a vizsgálatot, hogy miközben a résztvevők eltűrték a fájdalmat, csak nem durva szavakat ejthettek ki, melyeket például egy asztal leírásánál használnának.
Elképesztő hidak
A világ legmeghökkentőbb hídjai a világ minden tájáról. Némelyik még csak tervekben létezik, a többi már felépült.
Fejetlen testek
Az interneten megosztott képek divatja állandóan változik. A deszkázás (planking) és a baglyozás (owling) már nem olyan menő, most a fejetlenség terjed. A képeken már nem deszkát vagy baglyot utánoznak, hanem testüktől különvált fejjel kell vigyorogni. Persze ez egyszerű trükk, de talán több fantáziát igényel, mint a korábbi idétlenségek.
Az új mánia neve horsemaning, a név eredete a fejnélküli lovas legendája. Nem új ötlet, az 1920-as években egyszer már népszerű volt.
Videók, amivel hülyét csinálnak belőlünk
Szép lassan tényleg eljutunk abba a helyzetbe, hogy semminek nem lehet hinni, amit a neten keresztül kapunk. Jönnek a jobbnál jobb videók, álmélkodunk vagy szörnyülködünk, de aztán hamarosan kiderül hogy az egész csak átverés. Külön fájdalmasak a sporttal kapcsolatos átverések, amikor csodáljuk valakinek az elképesztő (és sajnos nem létező) ügyességét.
Aztán meg kell tudnunk, hogy egy víruskampány áldozatai vagyunk, ahol a reklámszakemberek csak azért készítették el a videót, hogy boldog boldogtalan továbbküldje, és minél többen nézzék meg a filmmel együtt a többé kevésbé bújtatott reklámot. Ezeknek a filmeknek az egyik jellegzetessége, hogy általában úgy tűnik, mintha véletlenül rögzítették volna az esetet amatőr kamerával.
A négy leghíresebb videó ebben a kategóriában:
Luxusnyaralás a Kókusz-szigeten
Ha valaki igazán csak a békére, a nyugalomra, és a tengerre vágyik, csak az menjen erre a helyre. Feltéve ha sok pénze van.
Ez a kókusz-sziget nem azonos a lakatlan Kókusz-szigettel (spanyolul Isla del Coco, angolul Cocos Island), amely 500 km-re Costa Rica partvidékétől a Csendes-óceánban fekszik. De nem is az Ausztráliához tartozó Kókusz (Keeling)-szigetek, amely két atollt és 27 korall-szigetet foglalnak magukba, amely az Indiai-óceánban, Ausztrália és Srí Lanka között félúton találhatóak.
Perverz logók
Minden marketingtankönyv azt tanítja, hogy a jó logó megtalálása egy életre meghatározza cég arculatát. A mennybe emelheti, vagy a mélybe taszíthatja. Ezek után érthetetlen, hogy ezek a logók, hogy kerülhettek a nagyvilág szeme elé. A grafikus nem látott a szemétől? A reklámcég vezetése hogyan vihette ezt a megrendelő elé? És milyen megfontolásból fogadta el a megrendelő ezeket a munkákat?
Az alábbi logók - ha nem ismerjük a cégek profilját - finoman szólva is szexuális kicsengéssel bírnak, és köznevetség tárgyává tették a cégeket.