A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Sok fejlesztő keresi a megoldást a nagyvárosi közlekedési problémákra. Legyen viszonylag gyors, kényelmes, könnyű, és környezetbarát. Egyre több tervező kötelezi el magát az ember hajtotta szekezetek mellett. Így tett Luis Alberto Cordoba Dorantes is.
Az amerikai kontinens felfedezése után özönleni kezdtek Európából a menekültek, szerencsevadászok, vagy csak egyszerűen a jobb életre vágyók. Amikor megalapították új településeiket, sokszor nem túl sok fantáziáról tettek tanúbizonyságot. Az teljesen érthető, hogy nosztalgiából az óhazai városok bukkannak fel lépten-nyomon: Új-Amszterdam, Párizs, London. Még Budapest is van Georgia államban, de mivel csak hét épületből áll a település, a térképeken gyakran nem is jelzik. De mi lehet az oka annak, hogy teljesen elvadult neveket adtak egy településnek, hogy utána rajtuk nevessen, aki csak arra jár. A legelfuseráltabb amerikai települések. (Ha valahol nem pontos a fordítás, örömmel várom a helyesbítést.)
A Segway nem állt le a fejlesztésekkel. Új járgányát már az igazi városi közlekedésre tervezték.
A Segway kétkerekű közlekedési eszköze a világon mindenhol meghódította az embereket. A villámgyors elterjedésének egyet tényező szab gátat: az ára.
De közben a fejlesztések folynak tovább. A Segway és a General Motors bemutatta közös fejlesztését. A P.U.M.A. (Personal Urban Mobility and Accessibity – személyes városi mozgékonyság és elérhetőség) a roller nagyvárosi kétszemélyes változata, amely már az autót is tudja pótolni. A működési elve ugyanaz, csak a lépték változott. Nagyobb és erősebb akkumulátorok, erősebb elektromos motorok, az utas biztonságát és kényelmét fokozó fülke és bukócsövek.
A P.UM.A. végsebessége 56 kilométer, hatótávolsága 56 kilométer. Ha lemerül az akku, ez a jármű is felbillen, ezért támasztókerekeket kapott. A nagyvárosi közlekedésben tökéletes lenne, de használhatóságát befolyásolja, hogy akkumulátorainak feltöltése több órát vesz igénybe.
A járműből eddig még csak bemutató példány készült, egyelőre szó sincs a gyártásáról. A fejlesztők szerint még nem ért véget a fejlesztői munka. De hamarosan feltűnhetnek utcáinkon ezek a látványos és praktikus járművek.
Csatlakozz hozzánk a Facebookon, mert van, amit csak ott találsz meg. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Kínában olyan tízezre, sőt százezres városokat találunk, amelyekben nem lakik egyetlen ember sem. És ezek nem ősi települések, hanem vadonatújak.
SF filmekben lehetett látni olyan képeket, amikor a főhős rémálmában, vagy a valóságban egy teljesen üres városban jár. Embere nélkül ezek a települések ridegek, hidegek, embertelenek és félelmetesek.
Egy magával ragadó elektromos járgány, amely kicsit olyan, mint a velocipéd, talán a világ egyetlen kétkerekű monociklije, és új értelmet nyer a kormányülés is. Bár senkit nem ültethetünk magunk elé, de vígan robognánk vele a pesti flaszteren. Ime a YikeBike!