A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
A világ rendőrségeinek egyik nagy problémája, hogy átlagos autóival képtelen utolérni a szuperautókat. Ezért több rendőrség is szolgálatba állított az autópályákon sportkocsikat. Emellett a kínálatot színesíti néhány különleges darab is. A világ 15 legdögösebb rendőrautója:
Olaszország - Lamorgini Gallardo LP560. Az 560 lóerős, több mint 300 kilométer/órás sebességre képes autó egy standard Gallardot váltott fel, amely négy év alatt 140 000 kilométert futott az olasz autópályákon.
A Carnegie Mellon Egyetemen olyan intelligens asztalt fejlesztettek ki, mely egy randevúnál érzékeli, hogy a szembeülő felek kezdenek egymásra hangolódni, vagy éppen szeretnének véget vetni a kínos helyzetnek.
A hagyományos sakkkészletek évszázadok óta a művészek kedvenc alapanyaga volt. A hagyományos készletek díszített bábui mellett megjelentek a díszesen faragott bábuk is. A modern művészet sem ment el emellett a téma mellett. Íme néhány ötletes, néhol meghökkentő alkotás.
Az Amerikában zajló gyermekszépségversenyek az elmúlt évtizedek alatt valami torz versengésbe csaptak át, amelynek áldozatai maguk a gyerekek. 4-7 éves kicsik, akiknek óvodában, iskolában, játszótéren lenne a helyük, huszonéves dámáknak maszkírozva produkálják magukat a színpadon, csakúgy, mint a felnőtt szépségversenyeken. Olyan az egész, mintha a New Yorki luxusprostiket keresztezték volna a Las Vegasi táncosnőkkel, és egy bangkoki gyerekbordéllyal.
Ez a pedofil paradicsom, egy olyan rémálom, amely eltorzítja ezeknek a gyerekeknek a lelkét, jellemét, miközben szeretetből megpróbálnak megfelelni az anyák elmebeteg vágyálmainak, amelyek saját sikertelen életükből fakadnak. Milyen beteg világ kell ehhez, hogy ezt szépnek és cukinak lássa. Férfiként és apaként is egyaránt borzasztónak, lealacsonyítónak látom az egészet. De inkább a képek beszéljenek helyettem. Ja és világbéke...
A Segway nem állt le a fejlesztésekkel. Új járgányát már az igazi városi közlekedésre tervezték.
A Segway kétkerekű közlekedési eszköze a világon mindenhol meghódította az embereket. A villámgyors elterjedésének egyet tényező szab gátat: az ára.
De közben a fejlesztések folynak tovább. A Segway és a General Motors bemutatta közös fejlesztését. A P.U.M.A. (Personal Urban Mobility and Accessibity – személyes városi mozgékonyság és elérhetőség) a roller nagyvárosi kétszemélyes változata, amely már az autót is tudja pótolni. A működési elve ugyanaz, csak a lépték változott. Nagyobb és erősebb akkumulátorok, erősebb elektromos motorok, az utas biztonságát és kényelmét fokozó fülke és bukócsövek.
A P.UM.A. végsebessége 56 kilométer, hatótávolsága 56 kilométer. Ha lemerül az akku, ez a jármű is felbillen, ezért támasztókerekeket kapott. A nagyvárosi közlekedésben tökéletes lenne, de használhatóságát befolyásolja, hogy akkumulátorainak feltöltése több órát vesz igénybe.
A járműből eddig még csak bemutató példány készült, egyelőre szó sincs a gyártásáról. A fejlesztők szerint még nem ért véget a fejlesztői munka. De hamarosan feltűnhetnek utcáinkon ezek a látványos és praktikus járművek.
Csatlakozz hozzánk a Facebookon, mert van, amit csak ott találsz meg. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Hogyan lesz az ablakból terasz? Hofman Dujardin holland építész egy olyan építészeti ötlettel rukkolt ki, amelytől mindenki csak a fejét fogja, hogy ez a pofon egyszerű ötlet miért nem jutott eddig még senki eszébe.
Egy hagyományos többlakásos házon váltakoznak az ablakok és a balkonok. Miért ne lehetne ezt egyesíteni? A BloomFrame ablakkeret 200 cm széles és 270 cm magas. A 150 centiméter fal fölött 120 centiméter magas ablak húzódik teljes szélességben. Azonban egy gombnyomásra a fal kihajol a házból maga után húzva az ablaktáblát. A falból egy 200x150 cm-es balkon padlója lesz, az ablak lesz a korlát. A balkon két végét automatikusan szétcsúszó oldalfal zárja le.
A megoldás zseniálisan egyszerű, és számos előnyt nyújt. Például nincs gond a balkon takarításával, nem lesz óhatatlanul a tél folyamán lomraktár. Ha ehhez hozzászámoljuk, hogy a balkonok általában a lakás négyzetméterárának feléért kerül kiszámlázásra, ez a módszer akár olcsóbb is lehet.
Csatlakozz hozzánk a Facebookon, mert van, amit csak ott találsz meg. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Az elmúlt évek olajválsága végre ráébresztette a világot, hogy alternatívákat kell találnunk a kőolaj kiváltására.Így született meg a szintetikus GTL, amely már repülőgépeket is hajt.
Nehéz eldönteni, hogy amit a képen látunk, az egy öreg, megbuherált Singer varrógép, vagy egy középkori kínzóeszköz. Mindenesetre elég riasztóan néz ki. Bátorság kell hozzá, hogy az ember beledugja a kezét, ráadásul még le is szíjazza.
Ez a hihetetlen fotósorozat egy csiga nagy kalandját mutatja be, amely olyan teljesítményt produkált, amely még a biológusokat is meglepte. Olyan távolságot sikerült áthidalnia, amely az ő méretéből adódóan elképzelhetetlennek tűnt. Mégis megtette.
A tanulság? Ne add fel csak azért, mert lehetetlennek látszik....