A horgászok ellen a tengeren sincs sok esélye a halaknak. De előfordul, hogy mégis a hal húzza a horgászt a víz alá.
A horgászok ellen a tengeren sincs sok esélye a halaknak. De előfordul, hogy mégis a hal húzza a horgászt a víz alá.
Nem lehet annyira szürke, hideg, vagy havas a tél, hogy egyesek jókedvét elrontsa.
Hol van már a jó öreg faláb? A mai protézisek már alumínium-ötvözetből, titánból, grafitból, és speciális műanyagokból vannak. Egy ipari formatervező, Scott Summit úgy gondolta, már nem csak jó lehet, hanem szép is. Művégtagok, amelyek még divatosan szépek is lehetnek, amely megkönnyíti a társadalmi elfogadottságot.
A Google belső statisztikái szerint ezeket a képeket nézték meg legtöbbször 2013-ban.
Elkészült a Scientológia egyház új főhadiszállása A hipermodern szentély az adományozók 145 millió dollárjába került.
Esti pezsgőzés az égő olajoshordó mellett.
A tematikus szállodák és éttermek alternatív és fantasztikus élmény kínálnak az embereknek, és nagyon népszerűek a turisták körében.
Feltéve, ha ezt ízlésesen hozzák létre. De a Viskóváros (Shanty Town) talán az egyik legízléstelenebb és legérzéketlenebb tematikus üdülőhely, amit valaha készítettek.
Az egyik amerikai fapados légitársaság különleges meglepetéssel szolgált egyik belföldi járatának utasainak. A reptéren már a bejelentkezés is furcsa volt, egy óriási ajándékdoboznál kellett felmutatniuk a jegyüket. Képernyőn keresztül a jegyet maga a Mikulás ellenőrizte, aki minden utasnál meg is kérdezte, mi a legnagyobb vágyuk. Sok kívánság hangzott el, a nagyképernyős tévétől, a tableten át, a Thomas kisvonatig a legkülönbözőbb termékeket. Az egyik vicces férfi utas csak zoknit és alsónadrágot kért.
Amiről nem tudtak az utasok, hogy a társaság alkalmazottai azonnal listát készítettek a kért ajándékokról, amit azonnal átküldtek a célállomáson várakozó kollégáiknak. A célállomás csapata megrohanta a boltokat, és beszerezték az ajándékokat. A reptéren még egy gyors csomagolás, és minden dobozra rákerült a megfelelő név címke is.
Az utasok megérkeztek, felsorakoztak a csomagkiadónál, amikor felcsendült a karácsonyi zene, és bőröndök helyett ajándékok jelentek meg a nyílásban. A filmben érdemes megfigyelni az emberek reakcióját és az arcokat (még a zoknis pasiét is).
Külön elképesztő a teljesítmény, hogy az induló és célrepülőtér 90 kilométerre van egymástól. Az akció természetesen a légitársaság reklámfilmje. A teljes költsége valószínűleg kevesebb volt, mint egy reklámot egyszer bemutatni egy országos csatornán. Az interneten vírusvideóként szélsebesen terjed, hat nap alatt 24 millió letöltést ért meg.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel huszonháromezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Vidám szendvicsek
Napi videó: Fantasztikus kosártalálat
Napi fotó: Egy egyszerű 3D rajz
Macskaőrség: Fekete macskát a vászonra
(via youtube)