Mintha a bringa a TRON-ból szökött volna meg.
Guruló gyep
Szegény Poldi bácsi az Égigérő fűből ha ezt megérhette volna! Önjáró gyepbringa, amellyel a város tetszőleges pontjára elkerekezhetünk, és ott a zöld gyepen fekve élvezhetjük a pihenést. Tervezője a Rebar Group and N55.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel húszezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Kislány és a sütiszörny
Napi videó: Csak a madarak hangja hallatszik
Napi fotó: Uzsonna munka közben
Macskaőrség: A tűzoltó cicát ment
(via iif)
Ez mekkora ötlet: Lumigrid
Hiába van a bringánkon jó lámpa, a sötétben megbújnak az aszfalt egyenetlenségei, a kisebb nagyobb kátyúk. A Lumigrids egy LED projektor kerékpárosoknak. A Lumigrid egy négyzethálót vetít a földre. Sima úton a vonalak egyenesek, de a legkisebb szintbeli eltérés is megtöri a vonalakat, és jól láthatóan felhívja a figyelmet az egyenetlenséáekre. Lumigrids három módban működhet, a különböző hálóméret alkalmazkodik a különböző helyzetekhez: normál (140x180mm), nagy sebességű módban (140x260mm), és a csapat mód (300x200mm).
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a több mint tizenhatezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Tudod, hogy nem epret eszel?
Napi videó: Puszta kézzel elkapni egy madarat
Napi fotó: A kerekesszék nem lehet akadály
(via red-dot)
Trükkös bringazár
Lassan már indul a bringa-szezon, és sokan alig várjuk, hogy újra nyereg kerüljön alánk. Már jönnek az első idei műszaki újdonságok, ötletek is. Ebből kétségtelenül az egyik legjobb az InterLock fejlesztése.
A bringások rémálma, hogy nyoma vész a járgánynak. Ennél már csak az okoz nagyobb gondot, hova tegyük a megbízható zárat, amíg használjuk a kétkerekűt. Az InterLock ötlete a tökéletes példája a „miért nem jutott eddig senkinek az eszébe” nevű klasszikus innovációs kérdésnek.
A zár össze van kapcsolva a nyereggel, a két különálló drótsodronyból álló lakatszár, a nyereg alatt a vázcsőben tűnik el. Az ülés alatt csak a zár látszik. Ha le akarjuk zárni, egyszerűen csak kihúzzuk, és már kattanhat a zár.
Az egyetlen probléma, hogy el kell felejtenünk a nyereg alatti gyors-zárat, mert egy pillanat alatt ott maradhat a nyereg a bringa nélkül. Célszerű valami különleges egyedi csavarral rögzíteni a nyerget.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel tizenkétezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Magyar termék-összesküvés
Napi videó: Vészfékezés motorral 246km/óránál
Napi fotó: Nem kellene felülni a nyeregbe
(via InterLock)
Legkirályabb bringatárolók
A világ jobbik felén nem csak kerékpártárolók és parkolók vannak, hanem azok sok helyen fantáziadús dizájnnal készültek.
Repülő bringa
Egy cseh cég megálmodta a jövő repülő biciklijét. Lelki szemeink előtt ne E.T. jelenjen meg, ahogy a BMX bringa első csomagtartójában elrepül a hold előtt. A futurisztikus járgány inkább az ultrakönnyű moszkitó helikopterekre emlékeztet.
Ilyen egy bringás combja???
Aki látott már közelről kerékpáros versenyzőket, az tudja, hogy karcsú, inas sportolók: vékony lábak, fokhagyma hátsó. De a német kerékpáros, Robert Förstemann combjai elképesztették az olimpia nézőit. Négy évvel idősebb társával André Greipellel együtt letolták a gatyájukat, hogy szemmel is jól látható legyen a különbség. Grepiel lába sem vékony, de Förstemann 73 centi kerületű combjai döbbenetesek. Ilyen csak testépítő világversenyek döntőseinél látható. Lehet ilyen combokat pusztán edzéssel kidolgozni? Mindenki vonja le a maga következtetéseit, hova fog ez vezetni.
Amikor bedől a szobabicikli
Az átlagos szobabiciklik legnagyobb problémája, hogy gyakorlatilag csak a tekerés szimulálására fordítanak gondot, a kerékpározás valós mozgásaira nem. Mert ha állva hajtjuk a gépet, akkor a kerékpárt jobbra-balra rángatjuk, bedőlünk vele. Ez különösen igaz nagy sebességnél, vagy éppen hegyre felfelé. Ha egy átlag szobabiciklivel valaki bedől, annak csúnya pofára esés lehet a vége.
Olcsó megoldást erre most sem találtak, de profit igen.