A brit reklámtestület betiltotta a Durex óvszergyár egyik reklámfilmjét, amelyet az internetre szántak. Az indoklás valahol vicces: a reklám szexuális tartalma miatt.

A szpotban a Durex egyik síkosítóját reklámozzák, és több nő látható benne, amint épp khm... jól érzik magukat. Az ASA testülethez beérkezett panaszok szerint a szpot túlzottan szexuális jellegű.

A gyártó azzal védekezett, hogy ez szexuális segédeszköz, tehát a reklámnak is tartalmaznia kell szexuális utalást. A szpotban látható jelenetek csak utalnak a szexualitásra, épp ezért nem tartalma lehet sértő.

Döntsd el te magad, hogy a reklám vicces, vagy sértő.

Csatlakozz a több mint nyolcezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.

Ezt láttad már?

Napi fotó:   Barátkozás

Napi videó:   Ne leselkedj! - Kandi kamera

Korábbi bejegyzésekből ajánljuk:

Forró Star Wars: ilyenek a szexi birodalmiak és felkelők

A prűd USA szextörvényei

A világ legabszurdabb szextörvényei

Ne hagyd ki a többit sem (ugrás a főoldalra)

(via brandrepublic)