Igor Dobrowolski lengyel művész mélyütést vitt be a multivállalatoknak fordított reklámjaival. A képek a cég által a környezetben okozott kárra hívja fel a figyelmet, annak sokkoló következményeivel.
Így kell az utcán reklámozni
Zseniális kültéri hirdetések, amikor teret adtak a humornak és a fantáziának.
Egy világ választ el
Szigorú öltözködési szabályok. Ugyanazok a termékek és hirdetések A nyugati világban és a Közel-Keleten. De ne feledd, kb. 60-70 éve nálunk is így volt.
Az utóbbi idők legkeményebb reklámja
Egy rémisztő és sokkoló kampány a sisak viselése mellett:
"Nem viselek sisakot, mert hülyén nézek ki benne"
(pontosan fordítva: "mert hülyét csinál belőlem". Egy kétéves gyerek szintjén álló beteg)
Betiltott erotikus reklám
A brit reklámtestület betiltotta a Durex óvszergyár egyik reklámfilmjét, amelyet az internetre szántak. Az indoklás valahol vicces: a reklám szexuális tartalma miatt.
A szpotban a Durex egyik síkosítóját reklámozzák, és több nő látható benne, amint épp khm... jól érzik magukat. Az ASA testülethez beérkezett panaszok szerint a szpot túlzottan szexuális jellegű.
Miért okosabb csoportosan utazni
Egy belga busztársaság - amely elsősorban flamand területen működik - úgy döntött, hogy szakít a hagyományos reklámokkal. Nem jött a szokásos szájbarágós szlogenekkel, mosolygó utasokkal, frappánsnak tűnő érvekkel, hogy miért őket válasszuk.
A legjobb reklámötlet
Ki gondolta volna, hogy legjobb az ágynemű-reklámot egy kis testfestéssel feldobni. Egy remek reklámötlet Svédországból