Az URB-E nem egy pápai áldás, hanem egy URBánus Elektromos roller. Összecsukva nem sokkal nagyobb, mint egy hagyományos roller, és a súlya is még elfogadható ahhoz, hogy akár tömegközlekedhessünk vele: 13 Kg.
Az URB-E nem egy pápai áldás, hanem egy URBánus Elektromos roller. Összecsukva nem sokkal nagyobb, mint egy hagyományos roller, és a súlya is még elfogadható ahhoz, hogy akár tömegközlekedhessünk vele: 13 Kg.
Orvosai közölték vele a hírt, hogy többé nem állhat lábra. Most mégis megtette Budapesten.
Ha azt mondom, repülőruha, mindenki a katonai pilóták kezeslábasára gondol, esetleg még eszünkbe juthat a polgári pilóták és légikísérők fess egyenruhája. De most valóban repülő ruháról van szó, amelyik felemeli viselőjét. Most mutatták be az első olyan ruhát, amely valóban repül. A ruhának szerves része a repülést biztosító szerkezet.
A téli olimpia versenyeit feldobták az egyedi festésű sisakok. Ha már fejjel előre kell száguldani, legalább legyen benne valami poén. Szocsi legszebb sisakjai.
Egy ajtó kinyílik, és a csónak beúszik a jachtba.
A neve egyszerűen CN 125 J'ade.
Hányszor eszünkbe jutott már életünkben, hogy milyen jó is lenne a házunkkal együtt egyszerűen elrepülni valahova messze. Timon Sager német tervező komolyan is vette ezt az ötletet. Megszületett a Wolke 7, azaz a Felhő 7 koncepciója.
A repülés titka két egymás mellé rögzített léghajó, amely közösen emeli meg azt a platformot, amin maga a "ház" áll. A háromszintes repülő épület az otthon minden komfortjával rendelkezik, hatalmas kilátóteraszáról az alattunk elterülő világban gyönyörködhetünk. A léghajóval könnyedén közlekedhetünk, nincs szükség repülőtérre. Tetszés szerinti helyen leereszkedhetünk, hogy aztán, ha ráuntunk, egyszerűen tovább(sz)álljunk.
Batman sírva rohan Új-Zélandra, ha meglátja ezt a szigetországban fejlesztett szánkót. Mintha egy lopakodó repülőgép siklana lefelé a hegyoldalon.
Az biztos, hogy a trojka óta ez a legmenőbb szánkó a világon. A Hi-Tech technológia csúcsát képviselő szánkó szénszálas kompozit gyantából készült, és méretéhez képest elképesztően könnyű. Remekül gyorsul, az év eleji tesztelések során több mint hatvan kilométerórás sebességet értek el vele.
A vezetője egy kagylóformájú hátsó részben ül, elöl egy snowboard-szélességű csúszótalppal lehet kormányozni. Érdekesség hogy az ilyen konstrukciókkal ellentétben nem kézzel, hanem lábbal kell kormányozni. Lecsúszás után a szánkó egyszerűen összecsukható, így mérete nem nagyobb, mint egy hátizsáké. Kényelmesen lehet szállítani, vagy éppen síliften szállítani.
A szánkót meg lehet rendelni, de nagyon tolongjunk érte, kinézetéhez méltó az ára is: háromezer dollár.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a több mint huszonháromezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Mascarponés gesztenyekrém
Napi videó: A világ legnagyobb tüzijátéka
Napi fotó: Nagyon erős motiváció
Macskaőrség: Bújhatnékom van...
(via itt)
Elkészült a Scientológia egyház új főhadiszállása A hipermodern szentély az adományozók 145 millió dollárjába került.
Kemény télre számíthatunk, mert egymás után jönnek ki a lánctalpas járgányok.
Nem kell megijedni, nem horror, és nem is bűntény. Ezek oktatási eszközök.
Ezek a testek nem valódiak, csak annak látszanak.