Egy cseh cég megálmodta a jövő repülő biciklijét. Lelki szemeink előtt ne E.T. jelenjen meg, ahogy a BMX bringa első csomagtartójában elrepül a hold előtt. A futurisztikus járgány inkább az ultrakönnyű moszkitó helikopterekre emlékeztet.
Egy cseh cég megálmodta a jövő repülő biciklijét. Lelki szemeink előtt ne E.T. jelenjen meg, ahogy a BMX bringa első csomagtartójában elrepül a hold előtt. A futurisztikus járgány inkább az ultrakönnyű moszkitó helikopterekre emlékeztet.
Sok fejlesztő keresi a megoldást a nagyvárosi közlekedési problémákra. Legyen viszonylag gyors, kényelmes, könnyű, és környezetbarát. Egyre több tervező kötelezi el magát az ember hajtotta szekezetek mellett. Így tett Luis Alberto Cordoba Dorantes is.
Aki látott már közelről kerékpáros versenyzőket, az tudja, hogy karcsú, inas sportolók: vékony lábak, fokhagyma hátsó. De a német kerékpáros, Robert Förstemann combjai elképesztették az olimpia nézőit. Négy évvel idősebb társával André Greipellel együtt letolták a gatyájukat, hogy szemmel is jól látható legyen a különbség. Grepiel lába sem vékony, de Förstemann 73 centi kerületű combjai döbbenetesek. Ilyen csak testépítő világversenyek döntőseinél látható. Lehet ilyen combokat pusztán edzéssel kidolgozni? Mindenki vonja le a maga következtetéseit, hova fog ez vezetni.
Tunya macska elhízik, fellép a Gerfield-szindróma. Mozgatni kell a drága kedvencet, de sok helyen nem lehet kiengedni a macskát. Mi ilyenkor a teendő? A macskakerék! A mókuskerék macsakméretű változata. Barkácsoló gazdiknak kötelező feladat.
Sok balesetnél az okozza a legnagyobb gondot, hogy a sérült autókat elszállítani akaróvontatók vagy trailerek sem juktank oda az esethez a dugó miatt. Valószínűleg egy félévig tartó éjszaka átpiálása kell ahhoz, hogy egy ilyen ötlet az ember eszébe jusson. Egy svéd cég, a Coming Through megalkotta a Retrievert, az az autóvontató motorkerékpárt.
A számunkra olyan természetes és hétköznapi mozgások, mint a járás, ugrálás, lépcsőzés, sőt önmagában véve már az állás is elképesztően bonyolult folyamat a valóságban. Az agynak az érzékszerveknek, valamint csontok, izmok, és inak tucatjainak tökéletes együttműködése szükséges, amely rendkívül gyorsan és különlegesen finoman történik. Ezért tanuljuk meg olyan nehezen. Ahogy a kerékpározást is.
A Honda mindig is híres volt úttörő újításaikról és fejlesztéseikről, jövőbe mutató koncepcióiról. A Genfi autószalonban bemutatott háromkerekű motorjuk talán új irányt szabhat a fejlesztéseknek.
A Peugeot mindig élen járt a kerékpárok tervezésében, és ez napjainkban is igaz. A forradalmi technológiát, a különleges alapanyagokat előszeretettel ötvözik a különleges megjelenéssel. A születésnapi párizsi rendezvényen bemutatott kerékpár is önmagáért beszél.
A Kolelinia-terv elképzelése szerint, a kerékpárutat kiemelné az autók és gyalogosok fölé.