San Franciscoban aktivisták és szociális munkások egy csoportja átalakított egy buszt, hogy tisztálkodási lehetőséget biztosítson a hajléktalanoknak. A "fürdőjárat" az utcákat járja, és bármelyik szerencsétlen sorsú ember használhatja.
San Franciscoban aktivisták és szociális munkások egy csoportja átalakított egy buszt, hogy tisztálkodási lehetőséget biztosítson a hajléktalanoknak. A "fürdőjárat" az utcákat járja, és bármelyik szerencsétlen sorsú ember használhatja.
Szaúd-Arábia luxus trolibuszokat rendelt az egyetem VIP kiszolgálására.
A trolibuszban mindössze 17 ülés van, de a hűtőszekrény, a minikonyha, és a multimédiás központhoz csatlakozó monitorok alapfelszerelésnek számítanak.
A ház építéséhez semmi mást nem használtak, csak bambuszt. Minden bambuszból van: a falak, a lépcsők, a tető, de még a bútorok is. Egy lenyűgöző szépségű épület a Távol-Keletről.
Könnyű nyári szórakozás, avagy autós sufnituning távol-keleti módra. Nem tökéletes, vigyázni kell a kanyarban, mert magasan van a súlypontja. de legalább nem nyafognak a gyerekek, hogy "mikorérünkodaaaaaaaaaaa"
23 személyes limuzin, sirály-ajtók, és 250-es végsebesség.
Dubaiban bemutatták a holland tervezésű SuperBus-t, már ha ez a jármű még illethető ezzel a névvel. Ez a járgány közelebb áll a szuperlimuzinokhoz, mint egy hagyományos buszhoz. A tervek szerint ez lesz a következő generációs ingajárat a sivatagi országban.
Egy belga busztársaság - amely elsősorban flamand területen működik - úgy döntött, hogy szakít a hagyományos reklámokkal. Nem jött a szokásos szájbarágós szlogenekkel, mosolygó utasokkal, frappánsnak tűnő érvekkel, hogy miért őket válasszuk.
Velencét sem kímélte a sarkvidéki levegő. Ahogy elborította Olaszországot a hó, és belepte a hideg, az Adria sem tudta megvédeni Európa ékkövét. Évtizedek után újra befagyott a lagúnák városa. De ez csak egy újabb csodás arcát mutatja meg a városnak.
Ezeket a gépeket már nem lehetett megmenteni. A hadsereg által odavezényel helikopterek, teherautók, buszok és munkagépek olyan nagymértékben szennyeződtek, hogy a megtisztításuk többe került volna, mint a járművek. Ráadásul egy ilyen tisztítás, felesleges sugárterhelésnek tette volna ki a takarító személyzetet, és az óriási mennyiségű tisztítószer és szennyezett víz a környezetet szennyezte volna újra el. Ezért Csernobil közelében egy hatalmas mezőt kijelöltek roncstemetőnek, ahol utoljára leparkoltak a járművek vezetői. Vajon hányan élnek még közülük?
Ez még ma is tiltott terület, kerítéssel körülvéve. A sugárzás még 25 év után is veszélyes mértékű.