Illuminátusok, jezsuita bankárok, és a világháború kirobbantása áll a Titanic elleni merénylet hátterében. Nap mint nap újabb összeesküvés elméleteket lehet olvasni a neten. Lassan már elmondhatjuk, iparági szinten jönnek az új elméletek. Természetesen ez alól a Titanic sem lehet kivétel. Jöjjön a Nagy Illuminátus merénylet.

Az összeesküvés-elméletek valójában gondolatkísérletek, a „mi lenne, ha…” kérdésre adható olyan válaszok, amely a körülöttünk történő események mögött valamilyen titkos, rosszindulatú erőt vagy hatalmat feltételez. Ezt a tények ügyes csoportosításával, a történet kiszínezésével, ellenőrizhetetlen adatokkal történő bővítésével lehet elérni.

Isten állatkertje összeesküvés elmélet Titanic Illuminátusok merénylet

 

A jó elmélet attól jó, hogy akár igaz is lehet. A rossz attól rossz, hogy azonnal rá lehet jönni, hol a hiba. Az utóbbi csoportba tartozik a Titanic-összeesküvés is. A történet ellenőrizhetetlen mítosz részével nem kívánok foglalkozni, csupán azokkal, amelyeket cáfolni lehet. Dőlt betűkkel írom le az elméletet, a saját kommentjeimet normál írásmóddal szúrom bele a szövegbe. Jöjjön egy kis mítoszvadászat. Aki maga is nyomozna egy kicsit, az előbb csak a dőlt betűs részeket olvassa el.

„Az Illuminátusok évszázadokon át intézték a vallásos alapú gyilkosságokat. Sötét fickók, sötét köpönyegben, tőrrel a kezükben. Nelson Aldrich és Frank Valderclip képviselte a Rockefeller-pénzbirodalmat. Henry Davidson, Charles Norton és Benjamin Strong J.P. Morgant, Paul Warberg képviselte a Rothschildokat, Európából.

A Rothschildok voltak mindig is az akkor úgynevezett jezsuiták bankárai, és ők voltak a kulcs a katolikus egyház vagyonához. A Morganok, Rothschildok és Rockefellerék szövetséget kötöttek. . Megalakították azt a nemzeti bankszövetséget, kartellt, amit „Federal Reserve System.”-nek, Nemzeti tartalékalapnak” neveztek. A bankárok így szereztek hatalmat a világ fölött: a politikusokat nem nehéz könnyen hozzáférhető pénzekkel csapdába csalni.

A Titanic építése 1909-ben kezdődött meg, egy belfasti hajóépítő üzemben. Morgan átvette az irányítást a White Star Lines hajótársaság fölött. Az illuminati megparancsolta Morgannak, hogy építtesse meg a Titanicot. A luxusgőzös a kezdetektől fogva halára volt ítélve.

Itt rögtön egy időrendi problémára szeretném felhívni a figyelmet. Először elkezdik építeni a hajót, aztán az illuminátus-vezér átveszi a cég irányítását, majd ezután kap parancsot a sötét szövetségtől.  A folyamat pont ellenkező sorrendben logikusabb lenne.

„Volt egy csomó ember, akik NEM voltak a „Federal Reserve System” kedvencei. Benjamin Guggenheim, Isa Strauss és John Jacob Astor ellene voltak az F.R.S. megalapításának. Ezek az emberek a világ leggazdagabbjai közé tartoztak, és az Illuminátusok terveinek útjában álltak.”

Jegyezzük meg, hogy „volt egy csomó ember…”. Később ennek még szerepe lesz.

A Titanic kapitánya Edward Smith J.P. Morgannak dolgozott. Amikor a Titanic kihajózott Dél-Angliából, a fedélzeten tartózkodott Francis Browne. Ő volt a leghatalmasabb jezsuita egész Írországban, és Edward Smith mestere. Ez az igazi sötét kéz módszer: Francis Browne fölszáll a hajóra Southmaptonban, lefényképezi az eljövendő áldozatokat, még valószínűleg megerősíti a kapitány esküjét, és másnap Cherbourgnál kiszáll…”

 Isten állatkertje összeesküvés elmélet Titanic Illuminátusok merénylet

Francis Browne valóban létezett, ír volt és jezsuita pap. Valóban Southhamptonból utazott a hajón. Azért vált világhírűvé, mert a fotózás szerelmese volt, és amíg a fedélzeten tartózkodott, szinte mindent végigfotózott. Rengeteg képet készített, ami a baleset után az egyetlen fotógyűjtemény lett az elsüllyedt hajóról. James Cameron a filmjéhez felhasználta ezeket a fotókat, ezek alapján készültek el a díszletek, sőt a filmben van több olyan pillanat, amikor egy az egyben megrendezte a fotón látható jelenetet.

Viszont zseniálisnak összeesküvőnek kellett lenni, ha mindössze 32 évesen „Ő volt a leghatalmasabb jezsuita egész Írországban”. Ezt azért idősebb korában szokta elérni egy pap. Ha hihetnénk az elméletnek nagyon ostoba embernek kellett lennie. Nem elég, hogy felszállt a hajóra, amivel felhívta magára a figyelmet, de még fotózott is, hogy végképp ne kerülje el senki figyelmét.  Ha bizonyítékként fotóra volt a szervezetnek szüksége, egyszerűbb lett volna egy véletlenül kiválasztott fotóst elküldeni. Mondjuk valamelyik lap fotósát, mert ugyebár az újságokat amúgy is az irányításuk alatt tartják. És az is logikusabb lenne, ha Smith kapitányt indulás előtt a kikötőben esketi meg újra. Ebben az esetben nem került volna a leleplezők szeme elé.

Még egy apró részlet sántít. Nem szállt ki Franciaországban, hanem az Írországi Cobh kikötőjéig utazott.

„A kapitány mindvégig tudta, hogy a hajója a nagy terv ellenségeinek készült. És, hogy sorsa és feladata az, hogy az első útján elsüllyedjen. „

Ezzel is több gond van. Elég nagy ostobaság lett volna az összeesküvők részéről, ha ez igaz lenne. Egy összeesküvésben a fő szervezők kivételével mindent csak a legutolsó pillanatban szabad közölni a végrehajtókkal, nehogy nehogy leleplezzék magukat. Ráadásul eszerint Smith kapitány sem lehetett teljesen épeszű, ha négy éven át készült saját öngyilkosságára.

Hogy miért ő volt a hajó kapitánya? A 62 éves Edward John Smith volt a White Star rangidős kapitánya, és a társaság valamennyi új hajóját ő vitte első útjára. Több, mint negyvenéves tapasztalata volt a tengeren. Ősz szakállú, atyáskodó, jól megtermett ember volt, szigorúnak tűnt, de igazából kedves és barátságos volt. Emellett rendkívül népszerű volt az első osztályú utasok között. Elérte, amit kapitányként elérhetett, ezért úgy döntött, hogy visszavonul, miután a Titanic hazatér első útjáról.

Vagyis nem tűnik egy öngyilkos merénylőnek. Ilyen célra bármelyik fűtő alkalmasabb lett volna.

„Smith azt is tudta pontosan, merre vannak a jéghegyek.”

Smith kapitánynak fogalma sem volt, hol vannak a jéghegyek. Mint minden hajós annyit tudott, hogy ebben az időszakban merre bukkanhatnak fel jéghegyek. Ezen kívül birtokában voltak azok a táviratok, amelyeket más hajók küldtek, hogy merre felé láttak jéghegyeket. Ez nem tekinthető pontos tudásnak. Ekkor még nem volt radar, nem volt szonár, nem voltak műholdak. Pont a Titanic katasztrófájának következményeként hozták létre a jéghegyfigyelő szolgálatot.

A titkos parancsnak megfelelően egyenesen arra irányította a hajót, egy holdtalan éjszakán, 22 csomós sebességgel, bele egy hatalmas jégmezőbe.”

A parancsban semmilyen titok nem volt. Csúsztak az indulással, ráadásul a hajó lassabb volt, mint a konkurencia hajói. Mindenképpen rekordidő alatt kellett átkelni az óceánon, különben – mai szóhasználattal élve – csúnya PR baki lett volna az ügyből. Ezért megrövidítették az ívet, és a hajó ezzel bekerült abba a zónába, amelyben jéghegyek előfordulhatnak. Ismétlem jéghegyek előfordulhatnak és nem jégmező volt. Ez nem is volt tiltott terület a hajók elől, rendszeresen közlekedtek át rajta hajók, csak figyelni kellett a jéghegyeket. A Californinan amely nyolc kilométerre volt a Titanictól, szintén itt haladt, akárcsak a mentést végző Carpathia gőzös.

„Smith kapitány viselkedése az utolsó órákban nem vall erőskezű vezetőre. Mintha csak a lelkiismeretével küzdött volna. Legyen ő a bátor és hős hajóskapitány, vagy a mestere parancsát kövesse, és süllyessze el a hajót? „

Smith kapitány viselkedésével semmi probléma nem volt, a kezét a hajón utazó tulajdonosok kötötték meg. A baleset idején az ágyában volt, ami elég furcsa lenne egy öngyilkos merénylőtől. Egyébként a két dolog nem zárná ki egy mást, lehetne mind a kettő egyszerre.

Isten állatkertje összeesküvés elmélet Titanic Illuminátusok merénylet

„Direkt nem volt elegendő életmentő csónak. És rengetegben csak egy pár nő és gyerek ült, amikor leengedték.”

Most kivételesen igaza, van, csak félremagyarázza. Valóban direkt nem volt elegendő mentőcsónak. Mert az akkori hajózási szabályok nem írták elő, hogy minden embernek kell biztosítani mentőcsónakot.  A hajókra eredetileg 64 csónakot terveztek, de az akkori csónakszabályzat szerint csak 16 csónakot lehetett felvenniük (962 férőhely). Ami érdekes, hogy még több is volt rajta, mint amennyire a szabályozás kötelezte őket. 16-ot írt elő a rendelet, és 20 csónakkal rendelkeztek(1178 férőhely). Az új szabályozás a Titanic katasztrófája miatt született meg.  

Hogy kevesen szálltak be a csónakokba, az a fejetlenségnek tudható be. Szintén emiatt lett kötelező a hajókon mentési gyakorlatot tartani minden út alkalmával, hogy a személyzet pontosan tudja mit és hogy kell tennie. Illetve az utasok tudják, melyik csónakban van a helyük. Gyakorlatilag az, amelyiket a lehető leggyorsabban elérik, és ismerik is oda az utat.

„ Fehér rakétákat lőttek föl vészjelzésként. Az arra járó hajókon így azt gondolták, a Titanicon csak tűzijáték van. A vészjelző rakétáknak vörösnek kellett volna lenniük. És ez nem azért volt, mert a túlzottan magabiztos hajózó személyzet azt gondolta, a Titanic elsüllyeszthetetlen. Ezeket a hibákat előre betervezték.

A visszaemlékezések ellentmondásosak a rakéták kérdésében. Volt, aki szerint fehéret lőttek fel, voltak akik állították, hogy pirosat is indítottak. Máig sem tudni pontosan, mi történt.

Az elsüllyeszthetetlen hajó április 14-én, pont azon a napon, amikor Abraham Lincolnt is meggyilkolták valamikor, jéghegynek ütközött és így a Federal Reserve összes ellensége megszűnt létezni. 1913 decemberére létre is jött a „Federal Reserve System” az Egyesült Államokban. Nyolc hónappal később az Illuminátusok már elegendő pénzalapjuk volt ahhoz, hogy belevághassanak az I. Világháborúba.”

Ha én összeesküvő lennék, biztos lennék annyira hülye, hogy Lincoln elleni merénylet napján kövessek el újabb merényletet.

De ezek csak részletkérdések. Az igazi képtelenség maga az elmélet egésze. Két dologra szeretném még felhívni a figyelmet.

Az RMS Titanic brit Olympic-osztályú utasszállító hajó volt. Egy új hajóosztály mindig az elkészült első hajóról kapta a nevét. Vagyis általános tévedés, hogy a Titanic egy egyedi hajó volt. Az Olympic-osztályú hajó egy óceánjáró trióból állt, amit a Harland&Wolff épített a White Star Line megrendelésére a 20. század elején. Mindhárom hajó a legnagyobb és legfényűzőbb luxussal volt ellátva a maga idejében. A három hajó az Olympic, a Titanic, és a Gigantic (az utóbbit a Titanic szerencsétlensége után áttervezték, és a Britannic nevet kapta.)

Az első elkészült hajó az Olympic volt. Ő volt a várományosa a nagy útnak, a rekorddöntésnek. 1910. október 20-án bocsátottak vízre. Első útjára 1911. június 14-én indult. Ugyanebben az évben az 5. útján szeptember 20-án az Olympic összeütközött az HMS Hawke nevű hajóval, és súlyosan megsérült. Ezért nem állhatott forgalomba. Közben a Titanic is elkészült és ezért az lett a beharangozott szuperhajó. Vagyis ha az összeesküvők valóban azért építenek egy hajót, hogy majd elsüllyesszék, akkor az az Olympic lett volna.

A másik dolog a merénylet értelmetlensége. A 3 hajót 1907-ben tervezte Lord William James Pirrie a Harland&Wolff elnöke, és Joseph Bruce Ismay a White Star Line elnöke. A cél az volt, hogy legyőzzék a Cunard Lines Mauretania és Lusitania nevű hajóit. Ezekkel a hajókkal meghódította volna az Észak Atlanti-óceánt a White Star Line. A terveket Thomas Andrews és Alexander Carlisle készítette, az Olympic építése 1908-ban kezdődött. Vagyis legalább 1906-ban dönteni kellett arról, hogy ezek a hajók megépüljenek. Az elmélet szerint tehát a merénylők hat évet vártak arra, hogy elkészüljön a hajó, és végrehajtsák ördögi tervüket.

Az elején felhívtam a figyelmet arra, hogy „Volt egy csomó ember, akik NEM voltak a „Federal Reserve System” kedvencei. ” A történet végére viszont kiderül, hogy csak három milliomos, „Benjamin Guggenheim, Isa Strauss és John Jacob Astor” volt a célpont, akik meg is haltak. „így a Federal Reserve összes ellensége megszűnt létezni.

Gondolunk bele, mennyi esélye volt annak, hogy hat évvel később, mind a három ember ott lesz a hajón? 3 ember miatt öltek meg 1500 embert, és süllyesztették el a világ legnagyobb hajóját? Kicsit drága mulatság, és rengeteg benne a hibalehetőség. Három év alatt feltűnés nélkül el lehetett volna tenni őket láb alól, mondjuk egy autóbalesetben, egy vadászbalesetben és egy rablógyilkosságban. A kutya nem látta volna köztük az összefüggést. Ehelyett kitalálják ezt a merényletet? Ugyan már!

Csatlakozz a több mint hatvanezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagyazon keresztül találsz meg. Minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.