Sokkoló reklámok a gyilkos üzenetek visszaszorítására.

Világszerte ijesztően emelkedik a figyelmetlenségből bekövetkező balesetek száma. Évek óta már hozzájárul ehhez a mobiltelefon használata, de az okostelefonok elterjedésével a figyelmetlenségért elsősorban a szöveges üzenetek felelősek. A telefon csak elvonja a figyelmet, de a pötyögéshez a telefont is nézni kell. Hívás közben még tudsz valamennyire reagálni a veszélyre, de ha a billentyűzetet nézed, teljesen váratlanul ér bármilyen esemény. Még arra sincs időd, hogy befeszítsd, vagy védd megad.

Az angol rendőrség már évek óta készít sokkoló reklámfilmeket, hogy felhívják a fiatalok figyelmét a veszélyekre. Íme az egyik. A film sokkoló, csak erős idegzetűeknek.

Most az amerikai közlekedési hatóság is hasonló kampányba kezdett a vezetés közbeni üzenetküldés visszaszorítására. Az Egyesült Államokban évente háromezer ember hal meg a figyelmetlen vezetők miatt. Ők is elkészítették a saját reklámfilmjüket. A film hasonlóan sokkoló, csak erős idegzetűeknek.

 

Ha nem hiszed el, hogy ez mennyire komoly probléma, akkor nézd meg ezt a videót. Egy fiatal lány, egy hajdani modell meséli el, hogyan változott meg az élete egy szöveges üzenet miatt. Nem baj, ha nem érted a szöveget, a képek magukért beszélnek.

 

Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a több mint huszonötezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.

Ezt láttad már?

Szem-Szájnak gasztroblog:  Mire jó a kenyérsütőgép?

Napi videó:   Kecske az úton

Napi fotó:  Függőágyhoz nem kell ágy

Macskaőrség:   Egy profi így hülyíti a kutyát

 

(via youtube)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...