A világjárvány alaposan átírta a életünket. A szlovén művészeti igazgató Jure Tovljan elkészítette 11 nagy világmárka aktualizált logóját.
Corona Extra:
A világjárvány alaposan átírta a életünket. A szlovén művészeti igazgató Jure Tovljan elkészítette 11 nagy világmárka aktualizált logóját.
Corona Extra:
Ha létezne lenyűgöző vasutak ranglistája, a Wuppertal Schwebebahn biztos dobogós lenne.
Wuppertal Németország Észak-Rajna-Vesztfália tartományában található, a régió gazdasági és kulturális központja. A Wupper-patak partján, a Wupper-völgyben fekszik.
Wuppertal csak jó 80 éve szerepel a térképen; előtte azonban már régóta létezett Elberfeld és Barmen nagyvárosok, valamint a kisebb Ronsdorf, Cronenberg és Vohwinkel, amelyekből 1929-ben Barmen-Elberfeld néven egyetlen települést hoztak létre. 1930-ban, egy népszavazást követően a települést Wuppertalnak keresztelték át, ami teljesen találó: A város a Wupper völgyében fekszik. Ez az egyesítés meglátszik a mai városképen. Ma is két központja van a városnak: Elberfeld és Barmen.
Lehet ezt okosan, szépen, és jól is csinálni. Egy tér, ahol öt nagyforgalmú út találkozik. A mérnökök körforgalmat alakítottak ki, és megszüntették a gyalogos forgalmat az úttest szintjén. De nem aluljárót építettek, hanem egy kecses, kör alakú felüljárót. Mintha egy hatalmas karika lebegne a tér felett. Mozgólépcső szállítja fel és le az embereket. Külön érdemes megfigyelni, milyen szép teret építettek ki.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a több mint tizenegyezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Őrült spanyol palacsinta sütő
Napi videó: Hiszel a szemednek? Kártya az akváriumon át
Napi fotó: Férfi ingből miniruha
(via wot)
Egy földkörüli séta, avagy a világon mindenfelé hogy próbálják a maguk hasznára fordítani a éttermek és büfék az amerikai gyorsétteremlánc népszerűségét. A jogászoknak biztos nem csekély fejtörést okozhat, hogy a hasonlóság hol meríti ki a védjegybitorlás tényállását.
A nagy világmárkák különösen nagy hangsúlyt fordítanak termékeik megjelenésére, a vállalati logóra, és a cég jelmondatára. Ez határozza meg cégük arculatát. Érdekes játék, hogy mi történne, ha ezek a nagy márkák óvszert is gyártanának, de a szlogen ugyan az maradna. Hogy néznének ki ezek a reklámok?
Addidas - Semmi sem lehetetlen
Minden marketingtankönyv azt tanítja, hogy a jó logó megtalálása egy életre meghatározza cég arculatát. A mennybe emelheti, vagy a mélybe taszíthatja. Ezek után érthetetlen, hogy ezek a logók, hogy kerülhettek a nagyvilág szeme elé. A grafikus nem látott a szemétől? A reklámcég vezetése hogyan vihette ezt a megrendelő elé? És milyen megfontolásból fogadta el a megrendelő ezeket a munkákat?
Az alábbi logók - ha nem ismerjük a cégek profilját - finoman szólva is szexuális kicsengéssel bírnak, és köznevetség tárgyává tették a cégeket.