Zseniális kültéri hirdetések, amikor teret adtak a humornak és a fantáziának.
Egy világ választ el
Szigorú öltözködési szabályok. Ugyanazok a termékek és hirdetések A nyugati világban és a Közel-Keleten. De ne feledd, kb. 60-70 éve nálunk is így volt.
Az év legvidámabb hirdetése
Azért így sokkal szívesebben vennék házat. :-)
Van egy jó nagy házunk, amit eladnánk Neked. Azért pont neked, mivel szükséged van erre a házra, és nincs is Tőled messze, maximum 4,5 órányira autóval, amennyiben Magyarország területén vagy éppen.
Egészen pontosan hol is? Táton. Hát, ez lehet, hogy így elsőre nem sokat mondott. Annyit érdemes így elöljáróban tudni, hogy a neve 3 betűből áll, ebből 2 azonos (az első és az utolsó), így könnyen megjegyezhető (Ez egy átbulizott éjszaka után kifejezetten előny), és sokkal gyorsabban le lehet írni, mint azt, hogy Jászfelsőszentgyörgy, és egykori fővárosunktól nem egészen 10 km-re található. Szép. Tényleg. A többit google segítségével magad is meg tudod nézni.
A ház nagy. Nagyon. Még annál is nagyobb. Eleve ott kezdődik, hogy 2 szintes, tehát legalább kétszer akkora, mint amekkorának kinéz. Apám lakik benne jelenleg, és van a lakásnak olyan pontja, ahol 1 éve nem járt! Így már azért gondolom, jobban elképzelhető, hogy mekkora. Számokkal nem traktállak, minden helyiség pont akkora, amekkora kell. Ha kisebb lenne, üres helyek lennének a lakásban, ha valamelyik nagyobb lenne, akkor az meg kilógna a falon. Azt hiszem, egyetérthetünk abban, hogy egyik sem kívánatos egy ház esetében.
Mondom a lényeget: A ház nagy, és van hozzá bitang nagy kert. Kb. 3000 fős koncertet lehet itt rendezni. De leginkább egy élővilágból vett példával tudom szemléltetni a méreteit. Az köztudomású, hogy a bengáli tigris ordítása 2,5 km-re is elhallatszik. Ha van egy bengáli tigrised, célszerű a kert végébe tenni. (Ha nincs, egy kis utánajárással biztosan lehet kölcsönözni.) Szóval, ha bent ülsz a TV előtt, már csak pianoban üvölt a tigris, ha egy kicsit felhangosítod a TV-t, már nem is hallod.
Többen kérdezték, hogy milyen a ház elosztása? Amilyennek szeretnéd! Megveszed, és oda teszed a falakat, ahova akarod. Egy alapos felújítás úgyis ráfér, ha hosszú távra tervezel. (A falakat érdemes még a felújítás előtt arrébb tenni.) Ha spórolni akarsz a fűtésszámlán, akkor egy szigetelés sem árt meg, jelenleg nem nevezhető A+ energiahatékonyságúnak. Persze, ha a tigrist költözteted a lakásba, ő viszonylag minimális fűtéssel is elvan, ekkor még a felújítást is elhanyagolhatod, tény ugyanis, hogy a tigrisek általában néhány hónap alatt lelakják a kecót. Sok ablaka is van, ami egyrészről jó, mert viszonylag későn kell villanyt kapcsolni, viszont az ablakpucolást nem lehet fél óra alatt letudni. Ja, az alapterületen belül van egy üzlethelyiség. Ez akkora, mint egy nagyobb garzonlakás, és ráadásul különbejáratú, külön kis előkerttel, így a tigris akár ide is jöhet. Aztán mi van még? Gazdasági épületek! Elméletileg garázs és műhely, de én már nem állnék be egy drágább autóval, ki tudja... Jelenleg műhely és tároló funkciója van, erre tökéletesen megfelel! A kert felé vannak még különböző ólak meg fészerek, lyukak és egyéb felépítmények, de ezekhez baromira nem értek, de jól hangzik, hogy van ilyen is. A tervezői zsenialitást szimbolizálja viszont, hogy az udvarban van egy szerelőakna is, így az olajcserét akár otthon is el tudod végezni, nem kis összegeket megspórolva ezzel!
Összefoglalva nézzük a település előnyeit:
- Közel van mindenhez,
- Gyorsan le lehet írni a nevét,
- Könnyen meg is lehet jegyezni,
- Szép.
Hátrányai:
- Nincs, maximum szubjektív alapon.
A ház előnyei:
- Tágas,
- Nincsenek benne üres helyek, és egyik helyiség sem lóg ki a ház falán kívülre,
- kb. 3000 fős baráti társaság is elfér a kertben,
- A tigrisüvöltés sem zavaró a kert végéből,
- Szabadon variálható elosztású,
- Tigris a lakásban is elfér, akár külön bejáratú lakrész is kialakítható neki,
- Számos gazdasági épület
- Szerelőakna!
Hátrányai:
- Lehet rá költeni egy kis pénzt
- Sokáig tart ablakot pucolni.
Az árból tetszőleges mértékben és tetszőleges irányba lehet alkudni, de előfordulhat, hogy ez esetben én is módosítom az alapárat, mert nem fair, hogy ha csak a vevő alkudozhat. Mondhatni, hogy majdnem azonnal költözhető, csak az a kérésem, hogy miközben pakoltok be, az apámat majd engedjétek ki.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel huszonötezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Abszolút mulandó művészet
(via delmagyar)
Az utóbbi idők legkeményebb reklámja
Egy rémisztő és sokkoló kampány a sisak viselése mellett:
"Nem viselek sisakot, mert hülyén nézek ki benne"
(pontosan fordítva: "mert hülyét csinál belőlem". Egy kétéves gyerek szintjén álló beteg)
Betiltott erotikus reklám
A brit reklámtestület betiltotta a Durex óvszergyár egyik reklámfilmjét, amelyet az internetre szántak. Az indoklás valahol vicces: a reklám szexuális tartalma miatt.
A szpotban a Durex egyik síkosítóját reklámozzák, és több nő látható benne, amint épp khm... jól érzik magukat. Az ASA testülethez beérkezett panaszok szerint a szpot túlzottan szexuális jellegű.
Egyszerűen állati
Lehet, hogy már januárban elkészült az év reklámja? Bármit is mondanék erről előre, csak lelőném a poént. Ezt látni kell.
Csatlakozz a több mint ötezer-ötszáz főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. Minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Mai fotó: Remek szögből exponálva
Ezt láttad már?
Világcégek vicces kotonjai
A nagy világmárkák különösen nagy hangsúlyt fordítanak termékeik megjelenésére, a vállalati logóra, és a cég jelmondatára. Ez határozza meg cégük arculatát. Érdekes játék, hogy mi történne, ha ezek a nagy márkák óvszert is gyártanának, de a szlogen ugyan az maradna. Hogy néznének ki ezek a reklámok?
Addidas - Semmi sem lehetetlen
Reklámok egy rémisztő jövőből
Meglepő reklámkampánnyal állt elő nemrégiben az egyik legnagyobb farmermárka. Modelljeik a már megszokott stílusban pózolnak, de a kép háttere megdöbbentő: a felmelegedés miatt megváltozott Föld legismertebb tájait látjuk, szinte felismerhetetlenül megváltozva. A korábbi kedvelt turistacélpontok pusztulása groteszk ellentétben áll a hirdetések álszent, mesterkélt világával.