A világ számos pontján napi szinten használják a gőzmozdonyokat, hogy ezek a klasszikusan szép, pöfögő gépcsodák szállítsák a turistákat a legszebb vidékeken keresztül. Nálunk miért nincs ilyen?
A világ számos pontján napi szinten használják a gőzmozdonyokat, hogy ezek a klasszikusan szép, pöfögő gépcsodák szállítsák a turistákat a legszebb vidékeken keresztül. Nálunk miért nincs ilyen?
Finnországban, a sarkkör közelében épült a Kakslauttanen szálloda.
A gyönyörű Lappföldön, az Urho Kekkonen Nemzeti Park mellett télen nagyon népszerűek a kiadó szállások.
Ennek a szállodának a különlegessége, hogy 20 eszkimó kunyhó is bérelhető.
Ezek nem jégből, hanem üvegből épültek.
A Sandy hurrikán alaposan megtépázta az Egyesült Államok keleti partját. Láthattunk képeket a lerombolt házakról, elárasztott metróról és pincékről, letarolt utcákról. Sokkal kevesebb figyelmet kaptak az autók, valljuk be, jogosan, hiszen sokkal kevésbé fontosak, mint a házak és az otthonok. De itt is óriásiak a károk.
Legalább 16 000 vadonatúj autót kellett leselejtezni mert a vihar elárasztotta területeken tárolták őket.
Newark kikötőjében van az egyik legnagyobb autófogadó kikötő. Erre a területre is lecsapott a hurrikán. Becslések szerint legalább negyedmillió használt vagy használatban lévő autó károsodott.
Anamorfózis: felismerhetetlenné torzított képek, amelyek csak egy különös nézőpontból, vagy egy rájuk helyezett tükörtárgy segítségével válnak újra láthatóvá. Néhány gyönyörű példa az utóbbi fajtából. A kép a tükörhenger, vagy a tükörkúp felületén áll össze. Nem semmi teljesítmény egy ilyet megrajzolni.
Egy neves olasz dizájner, Patrizio Fradiani egy elbűvölő olasz városkában, Bagnoregioban megvásárolt egy romos épületet. Az épület több száz éves, története a XIV. századig nyúlik vissza. A hegytetőn álló kis városka házai tufából épültek, az építőanyag java részét a hegyből bányászták ki. Ezért a házakból közvetlen lejáratok vezetnek a barlangokba, amelyek a házhoz tartoznak.
Fradiani teljesen felújította az épületet, lakájossá tette a barlangokat, és berendezte az egész komlexumot. Így egy elbűvölő luxus barlangház jött létre
A ház kibérelhető heti 650 000 forintért.
Egy átlag autótulajdonost megüt a guta, ha megtalálja a kocsiját az utcán téglákra állítva, kerekek nélkül. Komoly érvágás négy új felni és gumi, de gyakran még az alváz vagy a futómű is megsérül. Ez a luxusautóknál különösen nagy összeg, bár valószínűleg a tulajdonos zsebét kevésbé terheli meg. Neki valószínűleg a cikizés fáj jobban.
Oroszország, Krasznojarszki határterület, Norilszk városa:
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel tizenkétezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Hinta-étkező
Napi videó: Kígyót festeni az ecset felemelése nélkül
(via xaxor)
Ez nem játék, de játékos embereknek. Fűrész balta, szeg, pár tucat léc még akad, de ekkora fa az udvarban, na az a gázos.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel tizenkétezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Okos villa
Napi fotó: A szállítás apró trükkjei
(via pinterest)
Lassan már indul a bringa-szezon, és sokan alig várjuk, hogy újra nyereg kerüljön alánk. Már jönnek az első idei műszaki újdonságok, ötletek is. Ebből kétségtelenül az egyik legjobb az InterLock fejlesztése.
A bringások rémálma, hogy nyoma vész a járgánynak. Ennél már csak az okoz nagyobb gondot, hova tegyük a megbízható zárat, amíg használjuk a kétkerekűt. Az InterLock ötlete a tökéletes példája a „miért nem jutott eddig senkinek az eszébe” nevű klasszikus innovációs kérdésnek.
A zár össze van kapcsolva a nyereggel, a két különálló drótsodronyból álló lakatszár, a nyereg alatt a vázcsőben tűnik el. Az ülés alatt csak a zár látszik. Ha le akarjuk zárni, egyszerűen csak kihúzzuk, és már kattanhat a zár.
Az egyetlen probléma, hogy el kell felejtenünk a nyereg alatti gyors-zárat, mert egy pillanat alatt ott maradhat a nyereg a bringa nélkül. Célszerű valami különleges egyedi csavarral rögzíteni a nyerget.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel tizenkétezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Magyar termék-összesküvés
Napi videó: Vészfékezés motorral 246km/óránál
Napi fotó: Nem kellene felülni a nyeregbe
(via InterLock)