A sofőr nélküli autók is tanulnak valahol.
A Michigani Egyetem a Michigani Közlekedési Minisztériummal karöltve tesztpályát nyitott,ahol az autógyártók és a technológiai szállítók a vezető nélküli autókat tesztelhetik ellenőrzött környezetben. Mcity, ez a 32 hektáros szimuláció a városi és elővárosi környezet az első a maga nemében.
Van itt minden, amivel egy autó találkozhat: úthálózatot, csomópontok, közlekedési jelek és jelzések, közvilágítás, hamis épületek homlokzatai, járdák és akadályok, építkezési területek.
Ellentétben a nyilvános utcákkal, Mcity elemei mozgathatóak, amely lehetővé teszi, hogy a mérnökök megváltoztassák a város elrendezését. Ezen kívül Mcity-ben robot gyalogosok teszik próbára az autókat, amelyek váratlanul fognak kiugrani a forgalom elé, amire az autonóm járműveknek jól kell reagálniuk.
„A való utak sokféle kihívás elé állítják az autókat” – mondta Peter Sweatman, a UM Mobility Transformation Center igazgatója. "Mcity egy biztonságos, ellenőrzött, és reális környezet, ahol kidolgozhatjuk, hogy az automatizált járművek hogyan reagálhatnak gyorsan, hatékonyan és biztonságosan. "
„ A nyílt utcán kockázatos és veszélyes lenne próbák elé állítani az autókat, ez a hely viszont alkalmas a következő technológiák vizsgálatára” - mondja Hideki Hada, az Ann Harbor-i Toyota technikai központ elektronikus rendszerek alkalmazási részlegének általános igazgatója. "A legnagyobb kihívást a városi kereszteződések jelentik, ahol a járművek, a gyalogosok, a kerékpárok együtt komplex rendszert alkotnak a környezettel és az infrastruktúrával. "
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a közel huszonnyolcezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Szem-Szájnak gasztroblog: Hordozható pizakemence
Macskaőrség: Macskák és a jéglabda
(via)