A komoly sport komolytalan pillanatai.
Így kell az utcán reklámozni
Zseniális kültéri hirdetések, amikor teret adtak a humornak és a fantáziának.
Humoros természetfotók versenye
Bizony ilyen is van. A Comedy Wildlife Photography Awards idén már harmadszor kerül megrendezésre. Néhány kép a jelentkezők közül. Magyar is van köztük. (cím - készítési hely - fotós)
A thaiföldi árvíz tragikomikus arca
A hírekből észre sem vettük, de tavaly nyár közepétől csaknem fél évig tartott a thaiföldi árvíz, amely hetekre, sok helyen hónapokra elborította az ország jelentős részét. Az emberek nem tudtak mit tenni a víz ellen, ezért inkább alkalmazkodtak hozzá. A tragikus esemény mögött megbúvó emberi leleményesség megmutatja a helyzet humoros oldalát, az ember minden túlélő akaratát. Hogy lehet élni, túlélni, ha a világ körülötted víz alatt áll? Hogy élnek, dolgoznak, utaznak az emberek? Hogy játszanak a gyerekek? A fotók sok mindent elárulnak.
Bezsákolt autók
Privát vizenjáró
Világcégek vicces kotonjai
A nagy világmárkák különösen nagy hangsúlyt fordítanak termékeik megjelenésére, a vállalati logóra, és a cég jelmondatára. Ez határozza meg cégük arculatát. Érdekes játék, hogy mi történne, ha ezek a nagy márkák óvszert is gyártanának, de a szlogen ugyan az maradna. Hogy néznének ki ezek a reklámok?
Addidas - Semmi sem lehetetlen
A legjobb szexi reklámfimek
Régi reklámközhely, hogy gyerek, kutya, szexi női test bármit elad. De a vonzó testek akkor ütnek igazán, ha egy csipet humor is járul hozzájuk.
Japán sampon reklám: