Hadi Karimival idejét annak szenteli, hogy az elmúlt évszázadok híres művészeit 3D-s modellező programok segítségével életre keltse. Így festhettek a valóságban a múlt nagyságai, és így születtek újjá a közelmúlt hírességei.
Hadi Karimival idejét annak szenteli, hogy az elmúlt évszázadok híres művészeit 3D-s modellező programok segítségével életre keltse. Így festhettek a valóságban a múlt nagyságai, és így születtek újjá a közelmúlt hírességei.
Két programozó és mesterséges intelligencia-rajongó, Justin Pinkney és Doron Adler elkészítettek egy "toonification" applikációt, amely alapvetően aranyos rajzfilmfigurává változtatja arcképet. A mély tanulásnak köszönhetően az algoritmus "finomhangolja" az eredeti arcot, és ötvözi azt egy rajzfilm modellel, az identitások változatlanok maradnak, de a jellemzők rajzfilmesek.
A NeoMam Studios, egy londoni székhelyű kreatív stúdió megkérte a világ minden tájáról érkező gyerekeket, hogy rajzolják le álmaik hálószobáit. Feltettek nekik néhány kérdést: kedvenc szín, mi akar lenni felnőttként, kedvenc játéka vagy hobbija és a kedvenc étele. Hét gyereket kiválasztottak, és a rajz alapján realisztikus CGI animációval elkészítették a szoba látványtervét. És még azt mondják, hogy a gyerekeknek nencsenek határozott elképzeléseik, és terveik.
Alekszej Zaharov fotós és 3D animátor fogott néhány régi képet, és háromdimenziós mozgóképpé alakította. Lenyűgöző, mintha régi filmet látna az ember.